Friday, February 13, 2009

'Ode to Joy'

Salam, hi semua! gue harap kalian semua sihat sejahtera. Semoga hidup kalian semua gembira dan hepi2 selalu. Pagi tadi bgn awal gile (kul 6 pg) sbb nak anta seorang skoolmet gue, Adi nak g interview kt Jalan Cenderasari, KL. Interview SPA. Semuanye berjalan dgn amat lancar sehingga abes interview. Pastu bile ktorg otw nak balik ade sorg mamat ni dtg jumpe ktorg. Die nak pinjam moto! Nak g amik gambo katenye. Atas dasar sama agama dan bangsa gue bg pinjam moto tu. Die tinggalkan lesen die pd gue. 20 minit lps tu die dtg balik.

Pastu kami balik umah wukong kt damansara (wukong tu skoolmet sorg lagi). Otw balik gue terfikir mcm mane leh bg pinjam moto tu td. Ble pk2 balik cara die approach gue menyebabkan gue lembut hati nak bg pinjam kot. Dgn salam n memperkenalkan diri semua. Lagi satu die beragama islam. Tu yang yakin tu hehe sampai umah terus men ps3 wukong ngn adi. Kami maen pes2009. Di aku menang sekali weih! n kalah byk kali haha

ni la tmpt interview tu hehe

ni Adi, selepas interview.

p/s: 'Ode to Joy' Beethoven's Symphony No. 9 (Just listened before writing this post) hehe

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

azim! bgusnye. not alot of ppl would trust strangers. its kinda dangerous tapi it shows you have a good heart. and thats what counts, kan? murni bangga ada kwn mcmni.

Anonymous said...

nanti bila azim in desperate need of help, insyaAllah someone will help u just like u helped the guy :-)

Azim Rosli said...

Yerps! hehe nanti time azim susah pasti Allah akan tlg kan! hehe thanks murni n najia! :)

aiman said...

sape kalah pes ngan ko? loooooooooossssssseeeerrrr gila. serius loooser! hahaha. aku na wat keputusan, sape yg kalah pes ngn azim, aku takan lwn die!!!! azim kalu lawan aku, aku leh tekan button shoot dan sume button lain rosak pon aku menang. kan cho?(baik ko jwb jujur2)

Azim Rosli said...

hahaha membe aku la. rupe2nye die saje bg aku menang sbb nak naek kan semangat aku supaye terus teman die maen pes. lepas tu aku kene titik tak igt punye. hmph! haha

Anonymous said...

time ksh zim bwk aku g intebiu.
pastu tu siap tlg abg kepade seni0r aku lg.
siap dpt penpal baru.
belatih pes bnyk2,nnT lwn lg.

Azim Rosli said...

di! hak2 ala tak kesah la. membe2 okeh nanti aku g kem latihan n blatih pes sampai terer. nanti lawan k! hehe