Sunday, February 15, 2009

Jalan-Jalan Jalan TAR

Salam. Nampaknye semakin rajin aku meng'update' blog ini hehe.. Hari ni bgn lewat! Dah janji ngn najia nak jumpe kt stesen lrt Putra Masjid Jamek kul 11 pg. Dan aku sampai kul 1205 tghari! Najia cool jek, tp lam hati taktau la mcm mane kan haha harap2 die ok. Sampai2 je, perkataan pertame yang terucap dr mulut aku ialah 'jom makan?!' najia mcm tergamam.. hm.. 'ok!' jawab najia selambe. Kami terus g makan nasi beriani kt restoran Insaf. Insaf betul aku makan kt restoran tu. Dah name die camtu kan jadi kene la hayati makanan tu sempena name restoran tu..

Nasi Beriani Kambing

Lepas kami kekenyangan teman najia g beli tudung! Tujuan utama g Jalan TAR kan! hehe Lame gak teman najia beli tudung mcm2 tudung aku dah tau sekarang. Pertame jenis bawal 1 atau 2. mostly org cari bawal 1. Ade gak jenis tudung 'ekin', 'klcc', 'air mata nora danish', 'ezora', sulam tangan dan mcm2 lagi! menarek gak cari tudung eheh..

Yang mane satu eh?

Sepanjang aku berade kt Jalan TAR, aku lihat byk bende2 yg best contohnye mcm ade pasar kt situ! Tak penah tahu sebelum ni hehe Best la dapat jalan2 kt sane. Org ramai gile mcm bese la kan. Mane pnah kosong kan. Lepas dah abes bli brg sume makan cendol kt pasar, sedap cendol die. Tapi lupe nak amik gamba hehe Pas mkn cendol kami pon pulang ke rumah masing ngn hati yg gembira :)

Suasane kt pasar! Hehe

4 comments:

Anonymous said...

next time nak try laksa dia plak. mcm sedap je. bestkan gi? kena gi hari sabtu je hehe. thanks temankan!

Azim Rosli said...

A'ah best gle kan! hehe tape nanti kte g lagi k. yerp hr sabtu je best pegi kan. hari laen takde pasar tu kan hehe welcome! :)

Fara Fatihah said...

dkt pasar malam tu ada mihun sup. boleh tahan sedap ah. u guys should try. hmm apa? nanti kita pergi lagi sekali? ok!
hahahaha.

aiman said...

ko pnah dgr tudung nama tudung sambal? bawal tuh biase. ni sambal. aku pnah dgr tp ta pnah tgk. aku rs kan, rupe tudung tuh, ade sambal tempek kat situ. jd, kalu wanita yg salu mkn tetumpah sambal nasi lemak ikan bilis, sesuai la beli tdg tuh. sbb nanti, ta pasanla sambal tetumpah. haha